Hit týdne 30. 10. 2022

30. říjen 2022

Hit týdne, novinky a největší hity. Felix Jaehn & Ray Dalton, Miro Žbirka, Imagine Dragons, Lizzo a další.

Felix Jaehn a Ray Dalton opět vévodí Hitu týdne!

44. kolo Hitu týdne bylo doslova masakrem. Odporoučelo se hned pět songů, tři přímo ze hry o body a dva se všemi poctami po šesti týdnech. Uvolněný prostor využily novinky a současně jsme dostali první vážné kandidáty na titul Hit roku.

Čtěte také

Těmi jsou Felix Jeahn & Ray Dalton, jejich Call It Love je zatím jediný singl, kterému se letos podařilo stanout na vrcholu žebříčku hned pětkrát.

Druhý skončil už poněkolikáté Miro Žbirka se songem Náhodou z alba Posledné veci. Jednu z největších československých legend teď připomíná také výstava v Národním muzeu. Na třetí místo vyskočila rovnou z nasazených kapela Imagine Dragons, boduje se singlem I Don’t Like Myself a klipem točeným v Praze.

Dalšími nováčky, kteří vstoupili do hry, jsou Anna K., 5 Seconds Of Summer, Robin Schulz & Tom Walker a Taylor Swift.

Také jsme oslavili dvě významná výročí muže jménem Robert Matthew Van Winkle. Všichni ho známe pod jménem Vanilla Ice. Slavil pětapadesátiny a zároveň v tomto týdnu uplyne 32 let od okamžiku, kdy se stal prvním rapperem, který se dostal na vrchol amerického chartu Billboard Hot One Hundred.

Poslechněte si 44. vydání Hitu týdne tohoto roku. O pořadí všech songů rozhodujete vy, svými hlasy. Hlasování běží jako vždy až do pátku do 12:00, do té doby můžete rozhodnout o těch nejlepších hitech na Rádiu DAB Praha. Premiéra Hitu týdne je pak na programu vždy v neděli od 19:00, v repríze si pořad poslechnete v pondělí od 22:00 hodin nebo kdykoliv u nás na webu.

autor: Honza Chlaň
Spustit audio

Více z pořadu

E-shop Českého rozhlasu

Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?

Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka

jak_klara_obratila_na web.jpg

Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama

Koupit

Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.