Slovanský dům patřil Noci Reklamožroutů
Návštěvníci zde v pátek mohli během šesti hodin vidět přes 500 reklamních spotů z celého světa. Zakladatelem tohoto projektu je Francouz Jean Marie Boursicot.Ve svém archívu má více než 700,000 reklam a každý rok přibývá 25,000 nových. Ze své rozsáhlé sbírky každoročně vytváří tuto unikátní noc plnou nejlepších reklamních spotů ze všech koutů světa. POSLECHNĚTE SI: Rozhovor s Jean Marie Boursicotem a Reportáž z Noci Reklamožroutů
Noc Reklamožroutů se u nás konala naposled před čtyřmi lety. Po delší přestávce se organizátorům tuto show opět povedlo přivést do prahy 10. listopadu 2006. Na plátně jste mohli vidět především reklamní bloky ze států kolem Středozemního moře, exotické Jižní Koreji, celosvětový výběr "gay reklamy" a charitativní spoty.
POSLECHNĚTE SI: Rozhovor Jakuba Viliše, který se s francouzským milovníkem reklamního umění J.M.Boursicotem setkal.
Hlavním cílem této akce je, aby se lidé dobře bavili. Kromě reklamních spotů byl pro návštěvníky připravený i doprovodný program. Na chodbách Slovanského domu se tančil break dance a ozýval se beat box. Noc Reklamožroutů putuje po celém světě, naposledy byla v Chille a současně s Prahou se konala i ve Varšavě. Festival každoročně zavítá do 160 měst a 47 zemí světa.
Mohlo by vás zajímat
E-shop Českého rozhlasu
Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?
Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka
Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama
Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.