T-Mobile TV dosáhla na konci roku 2019 téměř 150 tisíc zákazníků
Firma v oblasti televizního podnikání úzce spolupracuje se Slovak Telekomem, který taktéž patří do skupiny Deutsche Telekom. Skokové navýšení klientské základny by operátorovi přineslo pohlcení konkurenční Digi TV.
T-Mobile TV, televizní služba telekomunikační firmy T-Mobile, dosáhla na konci loňského roku 149 tisíc zákazníků. Společnost to dnes oznámila v rámci hospodářských výsledků. Tato cifra se týká jak klientů satelitní, tak i populárnější IPTV verze. V meziročním srovnání jde pro T-Mobile o nárůst o 63 tisíc klientů. Operátor svým zákazníkům nabízí například stanici Premier League s nejvyšší anglickou fotbalovou soutěží, Digi Sporty nebo dokumentární BBC Earth v češtině.
Operátor pokračoval v zavádění celostátní optické sítě, rozvíjel rodinné nabídky v Magentě 1 a v prosinci oznámil své plány na výstavbu prvního 5G kampusu v České republice. T-Mobilu v oblasti televizní nabídky svědčí úzká spolupráce se společností Slovak Telekom, s níž ji pojí její vlastník, telekomunikační gigant Deutsche Telekom. Lze předpokládat, že T-Mobile pozici v následujících měsících posílí další akvizicí, kterou bude pohlcení konkurenční Digi TV s přibližně stovkou tisíc klientů.
Související
-
T-Mobile TV zařadila do nabídky další regionální televizi
Jihočeská televize charakterizuje samu sebe na svém webu jako jednu z největších regionálních stanic v České republice. Týdně si ji naladí okolo 300 tisíc diváků.
-
Regionální televize mohou oslovit další desítky tisíc diváků, T-Mobile přidal také kanál Arena Sport
Nové televizní stanice v nabídce T-Mobile TV jsou součástí únorového rozšíření. Divákům prozatím není k dispozici zpětné zhlédnutí ani nahrávání pořadů.
-
Slovenská Trojka bude v Česku dostupnější, než se předpokládalo, zařadí ji například T-Mobile
Program je již připraven ke svému startu na on-line platformě 4NET.TV dodávající technické řešení internetové televize pro tuzemské operátory.