T-Mobile TV dosáhla na konci roku 2019 téměř 150 tisíc zákazníků

19. únor 2020

Firma v oblasti televizního podnikání úzce spolupracuje se Slovak Telekomem, který taktéž patří do skupiny Deutsche Telekom. Skokové navýšení klientské základny by operátorovi přineslo pohlcení konkurenční Digi TV.

T-Mobile TV, televizní služba telekomunikační firmy T-Mobile, dosáhla na konci loňského roku 149 tisíc zákazníků. Společnost to dnes oznámila v rámci hospodářských výsledků. Tato cifra se týká jak klientů satelitní, tak i populárnější IPTV verze. V meziročním srovnání jde pro T-Mobile o nárůst o 63 tisíc klientů. Operátor svým zákazníkům nabízí například stanici Premier League s nejvyšší anglickou fotbalovou soutěží, Digi Sporty nebo dokumentární BBC Earth v češtině.

Operátor pokračoval v zavádění celostátní optické sítě, rozvíjel rodinné nabídky v Magentě 1 a v prosinci oznámil své plány na výstavbu prvního 5G kampusu v České republice. T-Mobilu v oblasti televizní nabídky svědčí úzká spolupráce se společností Slovak Telekom, s níž ji pojí její vlastník, telekomunikační gigant Deutsche Telekom. Lze předpokládat, že T-Mobile pozici v následujících měsících posílí další akvizicí, kterou bude pohlcení konkurenční Digi TV s přibližně stovkou tisíc klientů.

autor: lukpo
Spustit audio

Související