Jezdec z malé země není pro sponzory Formule 1 atraktivní. Rychle to přišlo, rychle odešlo, bilancuje Enge
Před 20 lety povýšil Tomáš Enge do Formule 1, ve které odjel tři závody. „Hrozilo, že se v Monze vůbec nepojede, protože bylo 5 dní po teroristických útocích na USA. A měl jsem tolik technických problémů, že jsem nedoufal, že bych odjel víc jak 10 kol,“ vzpomíná na závod, v němž dojel dvanáctý. Užívá si víc okruhy či Rallye Dakar? „Každé auto má něco do sebe. Ať už to jede 150 nebo 400 km/h, když to má čtyři kola a můžu s tím jet na limitu, to je to co mě baví,“ přibližuje.
Související
-
Bez sebevědomí to na Rallye Dakar nejde. Učíme se přiznávat chyby, říká úspěšný pilot Martin Macík
Když se daří, může za to pilot. A když se nedaří, je na vině navigátor. Tak prý zní nepsané pravidlo Rallye Dakar – alespoň to v nadsázce říká Martin Macík.
-
Dobrodruh nejsem, vždy mě k tomu dovedly okolnosti, směje se Petr Holeček z Tatry kolem světa 2
Tatra je jedna z nejdéle vyráběných značek aut, je za ní vědění našich předků a velká originalita, zamýšlí se Petr Holeček. V Angole jsem na ni spoléhal a vždy mě podržela.
-
Chtěl bych se svézt v Audi R8, přeje si „slepý bandita za volantem“. Staví simulátor pro nevidomé
Nevidomý závodník Petr Haluška alias slepý bandita za volantem rád poslouchá motory, ale je také ladič pian a masér. „Auto jsem poprvé řídil ve 13 letech,“ vzpomíná.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Vždycky jsem si přál ocitnout se v románu Julese Verna. Teď se mi to splnilo.
Václav Žmolík, moderátor
Tajuplný ostrov
Lincolnův ostrov nikdo nikdy na mapě nenašel, a přece ho znají lidé na celém světě. Už déle než sto třicet let na něm prožívají dobrodružství s pěticí trosečníků, kteří na něm našli útočiště, a hlavně nejedno tajemství.