Materiální hudba Lucrecie Dalt v sobě pojí hlínu deštného lesa i absurditu velkoměsta
Kolumbijská hudebnice, producentka a experimentátorka Lucrecia Dalt má za sebou mnoho hudebních proměn. Po přesídlení do Berlína na začátku minulé dekády nasála vlivy německého techna a tanečního popu, pak se jako interdisciplinární umělkyně obrátila k experimentům s mluveným a terénními nahrávky a letos výrazně prorazila jako autorka soundtracku k seriálu The Baby od Netflixu nebo k britskému hororu The Seed. Jiří Špičák v ArtCafé mapuje všechny hudební podoby autorky.
Související
-
Katalánská hudebnice Marina Herlop mění klasický klavír za plastickou elektroniku
Tvorbu katalánské avantgardní zpěvačky a skladatelky představuje v hudebním ArtCafé Jiří Špičák.
-
Archeologie labelu Freedom To Spend 1: Když slova přestanou dávat smysl
Jaké hudební klenoty vynáší newyorský label Freedom To Spend na světlo? První díl dvoudílné série Jiřího Špičáka.
-
Hannah Peel s malým orchestrem zhudebňuje první okamžiky vesmíru
Tvorbě irské hudebnice Hannah Peel se věnuje v ArtCafé Jiří Špičák.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A s poslední rozhlasovou nahrávkou Josefa Skupy? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka


Hurvínkovy příhody 5
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka