Placená služba T-Mobile TV má přes 230 tisíc zákazníků, ve třetím kvartálu lákala především na anglický fotbal
Internetová a satelitní televize společnosti T-Mobile dosáhla na konci třetího kvartálu letošního roku 231 tisíc zákazníků. Firma to oznámila ve čtvrtek v rámci hospodářských výsledků. Meziročně si tak operátor polepšil přibližně o dvacet tisíc klientů, což je nárůst o rovných deset procent. Operátor v poslední době do posílení služby viditelně investoval.
„Dárkem pro diváky T-Mobile TV bylo rozšíření obsahu díky získání obsahových práv a také převod na HD signál. T-Mobile se zároveň stal první společností třetí strany, která do své nabídky zařadila CANAL+ a tedy i oblíbenou Premier League,“ uvedla společnost v tiskové zprávě týkající se hospodářských výsledků za třetí kvartál letošního roku. Fotbalovou Premier League nabízí T-Mobile TV vedle operátora Skylink, s O2 TV a Telly dohoda padla.
Pokud se podíváme na aktivity společnosti T-Mobile v oblasti televizního vysílání za třetí kvartál 2022, v samotné nabídce se toho vyjma zařazení programů Canal+ příliš zásadního nedělo. Portál Digitální rádio přinesl prakticky pouze zprávu související s drobnou distribuční změnou kanálu ZDF, která je však nadále k dispozici ve standardním rozlišení. Překlopení řady programů do HD formátu přišlo na řadu až v tomto kvartálu, konkrétně v říjnu.
Související
-
T-Mobile TV získala ve druhém čtvrtletí čtyři tisíce nových zákazníků, má jich přes 220 tisíc
223 tisíc zákazníků své IP a satelitní televize měla na konci prvního pololetí letošního roku společnost T-Mobile.
-
T-Mobile TV přebírá do své sítě nově signál německé ZDF HD, nabízí ji ale nadále v SD
Společnost T-Mobile změnila v nabídce své internetové televize distribuční kanál německé veřejnoprávní televize ZDF.
-
T-Mobile TV má necelých 220 tisíc zákazníků, meziročně narostla o deset procent
Internetová a satelitní televize společnosti T-Mobile měla na konci prvního čtvrtletí letošního roku 219 tisíc zákazníků. Vyplývá to z hospodářských výsledků.