Prolnutí taneční magie a filmového experimentu. Jak se tančí pro kameru?
Propojení tanečního a filmového umění není ničím neobvyklým. Jaké různé přístupy ale tato komunikace tvůrcům umožňuje? Co může taneční svět nabídnout tomu filmařskému a naopak? O tanci před kamerou z pohledu filmových tvůrců i tanečníků mluví Agáta Hrnčířová s režisérkou Terezou Vejvodovou, režisérem a odborným asistentem fyzického divadla na JAMU Tomášem Hubáčkem a tanečnicí a choreografkou Markétou Jandovou.
Související
-
Samota, stáří i zranitelnost v uměleckém prostředí. Jaká další témata přináší letošní FAMUFEST?
Jaké snímky přináší letošní filmový festival FAMUFEST a jak o filmové tvorbě přemýšlejí současní mladí autoři? ArtCafé moderuje Agáta Hrnčířová.
-
Hluk, repetitivnost a pocit marnosti. Výstava Dno den zobrazuje život žen ve věznicích
Výstava Dno den v Galerii HYB4 se snaží zprostředkovat prostředí, ve kterém žijí české vězenkyně. S autory výstavy mluví v ArtCafé Agáta Hrnčířová.
-
Moje tělo není ostrov. Eva Koťátková v Národní galerii vypráví příběhy lidských i nelidských traumat
Jak hluboce ovlivňuje naše osobní životy sociální prostředí, ve kterém žijeme? O výstavě Moje tělo není ostrov hovoří se svými hosty Agáta Hrnčířová.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?
Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka
Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama
Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.