Silné příběhy a ještě silnější emoce. Máme pro vás výběr toho nejlepšího z Pochlap se

31. prosinec 2023

Máme tady to nejlepší z roku 2023 v podcastu Pochlap se! Moderátor Václav Rouček se sešel se svým dramaturgem Martinem Honcem a společně se podělili o svůj osobní výběr pěti nejzajímavějších rozhovorů s hosty, které je nejvíce bavili nebo něčím zasáhli.

Vaškův i Martinův výběr se sice lišil. Oba se ale shodli na tom, že jednoznačně nejsilnější rozhovor v Pochlap se byl s moderátorem a hercem Alešem Zbořilem. Ten se v podcastu svěřil, že musí lhát svému tatínkovi s těžkou demencí o tom, že je maminka stále naživu. „Aleš je člověk zafixovaný v nějaké škatulce, u takových lidí se vždycky otevírají vrátka, že tam je nějaký příběh, s kterým se nakonec podělil,“ komentuje Vašek.

Kromě Aleše Zbořila Vaška zaujal taky rozhovor s rapperem MC Geyem o otcovství nebo díl s Filipem a Robertem Nerudovými o tom, jak prožívali období prezidentské kampaně jejich matky – manželky Danuše. Martin vyzdvihnul epizody s Tomášem Šebkem a Josefem Trojanem. „Jsou to ideály zdravý maskulinity, schopný, ale zároveň křehký lidi, který nemají problém mluvit o emocích. Moc si vážím, když o tom někdo umí otevřeně mluvit,“ doplňuje Martin.

Top 5 podle moderátora Václava Roučka:

  1. Matěj Houška
  2. MC Gey
  3. Filip a Robert Nerudovi
  4. Zdeněk Rybák
  5. Aleš Zbořil

Top 5 podle dramaturga Martina Honce:

  1. Tomáš Šebek
  2. Petr Wagner
  3. Matěj Hlavatý
  4. Josef Trojan
  5. Aleš Zbořil

Jaké díly v roce 2023 nejvíc bavily moderátora Václava Roučka a dramaturga podcastu Martina Honce a proč? Poslechněte si speciální bilanční díl Pochlap se.

Spustit audio

Související

Více z pořadu

Mohlo by vás zajímat

E-shop Českého rozhlasu

Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?

Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka

jak_klara_obratila_na web.jpg

Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama

Koupit

Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.