Oddělení dokladů se na karvinském magistrátu na týden zavřou. Čeká je stěhování

23. leden 2014
zprávy

Karvinský magistrát už je pár dní vzhůru nohama. Úředníci se stěhují do nově opravené budovy. Dnes projdou zátěžovým testem ti, které lidé potřebují nejčastěji. Kanceláře, kde obyvatelé vyřizují občanské průkazy, pasy nebo řidičské průkazy, budou naposledy fungovat na staré adrese.

Na průčelí bývalé banky je vidět obří nápis Magistrát města Karviné. Na dveře už klepou první klienti, jenže ne vše tady už vyřídí.

„Ještě to tady není, ještě je to jinde. Chtěl jsem odevzdat řidičský průkaz a vyřídit si občanku, protože mně v červnu končí,“ říká hornický důchodce Josef a doufá, že do té doby bude snad stěhování u konce.

Právě občanské a řidičské průkazy či pasy se ještě dnes naposledy vyřizují na staré adrese. Josef si ale ještě bude muset počkat, než se úředníci přestěhují do nového.

Jedna krabice, ve které se přepravují materiály ze starého sídla do nového má 15 až 20 kilogramů. „Na vozíku po rovince, jinak rukama,“ říká málomluvný karvinský stěhovák Jaromír.

Dnes odpoledne úředníci, kteří mají na starosti občanské a řidičské průkazy či pasy, zamknou kanceláře a začnou se stěhovat. Týden lidé nic nevyřídí, protože přijedou experti z ministerstva vnitra, kteří musí Karvinou znovu napojit do celostátních registrů.

Kontakt s magistrátem

Po dobu stěhování doporučuje karvinský magistrát kontaktovat úřad na telefonním čísle 596 387 111. Od 14. ledna bude v rekonstruované budově bývalé banky ve Fryštátě fungovat denně informační centrum. Zdroj: www.karvina.cz

autoři: ada , mad
Spustit audio