Producent Jaroslav Bouček. Nebýt jeho odhodlání, nemáme Babí léto či Je třeba zabít Sekala
Producent Jaroslav Bouček. Nebýt jeho odhodlání a povahy hráče, nemáme takové filmové skvosty jako Babí léto či Je třeba zabít Sekala. Skutečně poznal pány Formana či Menzela jako brigádníky na stavbě? Jak to, že se mu nepodařilo natočit snímek o dostizích v Chuchli, sázkařské komunitě a tím i vlastním mládí? A proč mu trvalo docela dlouho, než si práci u filmu opravdu zamiloval?
Související
-
Jak vzpomíná na natáčení Postřižin, Pana Tau či Chobotniček filmový producent Jaroslav Bouček?
Co je podle něj na filmování vůbec nejobtížnější? A který ze svých producentských snů si ještě nesplnil?
-
Myslím, že konkurence člověka inspiruje, uvažuje producent Filip Bobiňski
„Obrázek producenta, který sedí v křesle, kouří doutník a otravuje všechny kolem je typický,“ směje se. „Naše práce začíná často mnohem dřív, než se začne s výrobou díla.“
-
Pořád vyhledávám nové výzvy. Moji kolegové z toho jsou nervózní, přiznává producent Michal Kocourek
Byl dětskou filmovou hvězdou, dnes provozuje tři divadla. „Nikdy jsem se za to neproklínal. Každé otevření provázely problémy, ale měl jsem vždycky kliku na kolegy,“ tvrdí.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?
Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka
Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama
Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.