Český rozhlas podporuje digitální rádio DAB+ rozsáhlou kampaní
Český rozhlas odstartoval další vlnu kampaně informující o benefitech digitálního vysílání DAB+. Jde o pokračování komunikačního konceptu z roku 2018 s názvem „Doba DABová“. Rozsáhlá kampaň využívá tradičních mediatypů a potrvá i v průběhu roku 2021.
Kampaň, jejímž zadavatelem a koordinátorem je Český rozhlas, zahrnuje outdoor, print, direct mail, radio, online i TV. „Na začátku příštího roku bude komunikace doplněna o minipořad, který představuje výhody digitálního vysílání a zároveň vyvrací některé mýty spojené s technologií DAB+. Jeho tvářemi jsou Jiří Chum a Dalibor Gondík. Minipořad bude nasazen a odvysílán ve dvou variantách,“ uvedl ředitel Komunikace, marketingu a obchodu Českého rozhlasu Jiří Hošna.
I nadále zůstává pilířem kampaně speciální webová stránka www.dobadabova.cz, na které posluchači najdou potřebné informace, jak a proč přejít na digitální vysílání DAB+.
Český rozhlas vstoupil do finální fáze digitalizace vysílání. DAB+ aktuálně pokrývá 95 % populace České republiky. DAB+ je novým evropským standardem, který nabízí vysokou kvalitu zvuku, prostor pro více rozhlasových stanic, multimediální doprovodné služby, stabilní příjem, energetickou šetrnost a jednoduché ovládání přijímačů. Česká republika patří mezi 11 zemí s nejrozvinutějším signálem DAB+ v Evropě.
První i druhá verze minipořadu a image spot jsou k dispozici na YouTube kanále Českého rozhlasu.
Zadavatel a koordinátor kampaně: Český rozhlas
Koncept kampaně: Proximity Prague
Scénář a režie minipořadu: Mojmír Kučera