Český rozhlas Radiožurnál

17. červen 2019

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická stanice, která 24 hodin nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.

Rychlá fakta 

Týdenní poslechovost: 1.592 mil. posluchačů

Denní poslechovost: 927 tisíc posluchačů

Podíl na trhu: 11 %

Typický posluchač

Mezi posluchači je vyšší zastoupení mužů (62%), jsou téměř rovnoměrně rozloženi napříč věkovými kategoriemi od 30 do 69 let. Nejvíce zastoupenou kategorií tvoří posluchači ve věku 40-49 let.

Obvykle mají posluchači a posluchačky SŠ nebo VŠ vzdělání, žijí spíše ve velkých městech, jsou ekonomicky aktivní s vyšším postavením v zaměstnání i vyšším příjmem.

42 % publika patří do nejvyšších socioekonomických skupin A, B.

Čtěte takéPotřebujete oslovit nové zákazníky? Zjistěte více o reklamě na vlnách Českého rozhlasu

Volný čas tráví většinou aktivně, ve společnosti přátel nebo rodiny. Radiožurnál poslouchají především kvůli zpravodajství a publicistice. Jsou těmi, kdo nakupují a zároveň ovlivňují výběr zboží.

Lucie Výborná ve studiu

Rádio je podstatnou součástí jejich života, tráví s ním čas pravidelně a ve větší míře, než je v populaci běžné.

Více než polovina posluchačů poslouchá ČRo Radiožurnál při cestování autem.

Přestavujeme typického posluchače

Úspěšný a dobře situovaný čtyřicátník, vysokoškolák, pracující v managerské pozici. Bydlí ve městě, Radiožurnál poslouchá hlavně v autě, kvůli zprávám a publicistice.

Zdroj dat: Radio Projekt, realizace pro SKMO – Median a STEM/MARK, údaje za období 1. 7. - 17. 12. 2019

Tipy z vysílání 

Host Lucie Výborné - zajímavé osobnosti mluví o věcech, jimž rozumějí. Nejposlouchanější pořad v prime-time

Sportovní přenosy - fotbalové a hokejové zápasy, tenisové turnaje, cyklistika, rally, Olympijské hry a mnoho dalších sportů

Připojte své sponzorské vzkazy k pořadům.

Spustit audio