Český rozhlas zvýšil svůj podíl na trhu
Podle aktuálních výsledků hlavního výzkumu poslechovosti rádií v České republice Radioprojekt za 3. a 4. čtvrtletí 2019 se počet posluchačů Českého rozhlasu v průměrném dni ve srovnání s údaji za předchozí období zvýšil o 30 tisíc a v průměrném týdnu o 33 tisíc posluchačů. Podíl Českého rozhlasu na trhu činí 22,7 %, což je o 0,9 více než v minulém období.
„Aktuální výsledky Českého rozhlasu ukazují, že se Českému rozhlasu daří oslovovat posluchače svým programem a tématy. Věřím, že v tomto trendu budeme pokračovat,“ uvedl generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral.
Stanice Český rozhlas Radiožurnál drží 2. místo v poslechovosti ve všech třech hlavních ukazatelích – denním a týdenním poslechu i podílu na trhu. Posílily také stanice Český rozhlas Dvojka a Český rozhlas D-dur.
Českému rozhlasu se dařilo také v poslechu ondemand. Stanice Český rozhlas Dvojka zaznamenala v lednu absolutní rekord v konzumaci svých pořadů na internetu.
„Téměř 2 miliony spuštění pořadů Českého rozhlasu Dvojka na internetu je důkazem, že čím dál více posluchačů si hledá právě tuto formu „konzumace“ obsahu a zároveň kontinuálním zvyšováním obliby naší stanice na internetu, kde je právě Dvojka nejnavštěvovanější stanicí Českého rozhlasu,“ uvedl ředitel Nových médií Českého rozhlasu Jiří Malina.
Nejvíce posluchačů si k pořadům Dvojky našlo cestu přes sociální síť YouTube a webové stránky Českého rozhlasu.