Narodila jsem se v roce 1980 v Praze. Na Fakultě sociálních věd jsem vystudovala žurnalistiku a mediální studia. Během studia jsem začala pracovat v přílohách Lidových novin, kde jsem nakonec strávila pět let. Následovala roční zastávka v MF Dnes. Sedm let jsem pak vedla hudební web mediální skupiny Lagardére Active ČR.
Byla jsem členkou redakce českého Newsweeku, kde jsem se starala o kulturní rubriku, poté jsem rok editovala kulturu na Aktuálně.cz. Na Vltavě jsem do dubna 2024 pracovala jako editorka a moderátorka pořadu Vizitka.
Často/ráda poslouchám hudbu, chodím na výstavy, čtu, chodím do kina, běhám, vyrážím na výlety po Česku i do zahraničí, kreslím, chatařím a s kytarou a počítačem zkouším skládat písničky. Dvanáct let jsem zpívala ve vokálně-instrumentálním souboru Doubravánek.
Všechny články
-
Dělat věci jednoduše mě naučila Alena Šrámková, s lávkou HolKa jsem spokojený, říká architekt Tej
Národní cenu za architekturu letos získala Štvanická lávka v Praze, která je dílem autorů Petra Teje, Marka Blanka, Jana Mourka, Aleše Hvízdala a Jana Hendrycha.
-
Socha jako odraz tíhy. Marius Kotrba byl mistr práce s veřejným prostorem, inspiroval k diskusi
Brno to s veřejným prostorem umí. V péči o vznik kvalitních soch a pomníků je v rámci České republiky napřed, míní místopředseda Spolku sochařů Jiří Plieštik.
-
Podívej, ty větve mluví! Alšova jihočeská galerie ukazuje, jak důležitý je strom ve světě umění
Co se stane, když se pro člověka stane vyjadřovacím jazykem strom? Čemu se od stromů můžeme přiučit a lze vůbec z děl tematizující stromy složit kompaktní výstavu?
-
Vychází první LP Jiřího Bulise. Měla jsem pocit, že toužil po smířlivějším příběhu, říká dcera Lucie
Lucie Dlabolová: Jiří Bulis uměl být netrpělivý, ale taky s ním byla legrace. Nejhezčí vzpomínky na něj mám z chalupy v Krušných horách, tam taky vzniklo hodně jeho písní.
-
Jak na bolavé vNitro? S léčbou může pomoci sdílení osobních příběhů, vzkazují 4 + 4 dny v pohybu
Na festivalu 4 + 4 dny v pohybu se letos sešla řada inscenací s hlubokými tématy. Náhoda? Podle organizátorů hraje tvůrcům do karet i menší tlak na počet premiér za rok.
-
Jak dostat kapelu do klubu? Covid rozšířil konkurenci, důležitá je výdrž, aktivita i kvalitní fotky
Pryč jsou časy, kdy manažer poslal pořadateli koncertu plakáty, ten domluvil rozhovor v místních novinách a klub se rázem zaplnil.
-
Filozofie je luxus. Můžou si ho dovolit lidé, kteří jsou na tom dobře, říká Anna Beata Háblová
Moderuje podcast Doba složitá, píše romány a věnuje se slam poetry. Na architektuře se jí vždy líbilo to, že snoubí humanitní i technické obory.
-
Dva tisíce let staré hry jsou aktuální, jako kdyby neexistoval pokrok, říká David Prachař
O dvacetiletém angažmá v Národním divadle mluví jako o hraní ve filharmonii, rovnováhu si ale udržuje účinkováním v komorních souborech JEDL a Verze.
-
Seznamování je umělecké dílo, klidně by mohlo být v galeriích, říká výtvarnice Kateřina Šedá
„Seznamování je umělecké dílo a mohlo by být klidně uměleckou akcí v galeriích.“ Proč ji zajímá spojování lidí z okraje společnosti a proč jsme mezi sebou tolik rozhádaní?
-
Jsem zážitková malířka. Důležité jsou pro mě procesy vzniku i zániku, říká Kamila Ženatá
„Nejdůležitější, co máme, jsou vztahy,“ míní Kamila Ženatá, která ve své tvorbě interpretuje koloběh přírody a lidského nevědomí. Umění vystudovala na AVU.
Stránky
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- následující ›
- poslední »