Inovace

11. červen 2019

Inovace jsou v Českém rozhlase všudypřítomné, konstatuje zpráva Český rozhlas a veřejná služba. Lidé jsou zapálení, tvůrčí a každá ze stanic a platforem Českého rozhlasu má více než jeden Kreativní HUB.

Rozvoj a inovace podporuje Český rozhlas značnými investicemi do technologií, distribučních platforem a vývoje nového obsahu a formátů.

Čtěte takéPodcastová série Zhasni!

Oddělení Nová média a Kreativní HUB jsou v tomto ohledu rozhlasovými lídry. Z jejich dílny pochází například podcastová série Zhasni! nebo aplikace využívající virtuální realitu k Projektu '68.

Oba projekty získaly mnohá ocenění a jsou prezentovány na mezinárodních fórech.

Chceme prozkoumat inovativní způsoby, jak vytvářet lokální obsah ve spolupráci s lidmi mimo Prahu. Oslovit ty, kteří [nás] neposlouchají nebo ještě neposlouchají.
Edita Kudláčová, kreativní šéfproducentka Kreativního HUBu

Český rozhlas pracuje na vývoji největšího audioportálu v České republice s názvem mujROZHLAS.cz.

Čtěte takéVše o digitálním vysílání a DAB najdete ve speciálu Digitální rádio

Díky němu centralizuje a vylepšuje svou nabídku obsahu na vyžádání (tzv. on-demand) a poskytne publiku mimo jiné mnohem větší výběr obsahu včetně živého vysílání, právě vysílaných pořadů, značné části archivního obsahu a audioprodukcí vyrobených speciálně pro on-line distribuci.

Čtěte takéAudioarchiv v prostředí HBBTV

Kromě toho nabídne specifické nástroje a služby, jako je vyhledávání konkrétních pasáží v pořadech.

Čtěte takéProjekt 1968 a mobilní aplikace s využitím rozšířené reality

Mezi pilíře v inovacích také patří obsahy a formáty pro distribuci na sociálních sítích. YouTube je primární platformou pro distribuci video obsahu Českého rozhlasu, zatímco audioobsah je primárně publikován na vlastních platformách.

Spustit audio

Fotogalerie

O Evropské vysílací unii

Sledujte nás