Návod užívání staršího internetového přehrávače
Starý přehrávač Českého rozhlasu umožňuje poslech vysílání Českého rozhlasu přes internet na osobních počítačích a laptopech a na mobilních zařízeních s prohlížečem Chrome. V současné době je možné v něm poslouchat vybrané pořady z archivu.
Vývoj starého webového přehrávače byl ukončen. V roce 2019 ho nahradily audioportál a mobilní aplikace mujRozhlas.cz
LOGO
Po kliknutí na logo stanice se dostanete na její webové stránky.
ŽIVĚ
V režimu Živě volíme živé vysílání příslušné stanice ČRo. V pravém menu je nabídka všech stanic a webrádií ČRo. Po kliknutí se dostanete do prostředí audioportálu mujRozhlas.cz
Pomoc při potížích
Výpadky v přenosu („trhání se“, popřípadě i celkové zastavení přenosu) mohou mít několik příčin. Mezi ty nejčastější patří:
Výpadky na lince mezi Vaším a naším poskytovatelem internetového připojení
Přenos je náchylný i k těžko postřehnutelným výpadkům. Pokud tento výpadek nastane, pak je možné, že se přenos zastaví, začne se zadrhávat anebo se vracet opakovaně několik vteřin (v některých případech i minut). Většinou se jedná o krátkodobý problém. Pokud ale tyto výpadky pokračují, může se jednat o špatnou prostupnost linky. V tom případě se informujte, zda nejsou výpadky na straně Vašeho poskytovatele.
Softwarové problémy s internetovým prohlížečem
Některé prohlížeče (například Internet Explorer 8 a starší verze jiných prohlížečů) používají pro streamování technologii Flash, která je méně spolehlivá. Pokud používáte zastaralý prohlížeč, doporučujeme Vám jej aktualizovat na nejnovější verzi. Jestliže novější prohlížeč nehodláte nebo nemůžete používat, doporučujeme aktualizovat Adobe Flash Player na nejnovější verzi.
Hardwarové nároky
Jestliže se přenos zasekává a máte zastaralý počítač, může se jednat i o nedostatečnou hardware výbavu. Přenos se ukládá do mezipaměti prohlížeče, což může být v některých případech náročné zejména na paměť RAM (při nižší kapacitě této paměti). Řešením může být zvolení jiného formátu a nižší kvality streamu, která nebude tolik náročná.
Pokud potíže přetrvávají a první tři možné příčiny byly vyloučeny (například otestováním příjmu živého internetového vysílání na jiném zařízení), neváhejte nás kontaktovat na zive@rozhlas.cz, kde Vám rádi pomůžeme.