Obchodní a marketingové spolupráce – nové příležitosti pro Vaši značku

17. leden 2014

Český rozhlas připravil v roce 2014 pro své posluchače řadu nových pořadů a své vysílání oživí i novými speciálními projekty a soutěžemi. Pro obchodní partnery se tak otvírá řada možností, jak propojit svou značku s posluchačsky oblíbenými produkty a akcemi, které korespondují s jejich cílovou skupinou.

Nejatraktivnější a nejočekávanější součástí programu je vysílání přímých přenosů, vstupů a reportáží ze Zimních Olympijských her Soči 2014. Posluchači stanice Radiožurnál dostanou jedinečnou možnost získávat pravidelné informace od zpravodajů Českého rozhlasu přímo ze Soči. Velký zájem budí především závody českých hokejistů biatlonistů i rychlobruslařky Martiny Sáblíkové.  V průběhu zimních Olympijských her očekáváme zvýšenou poslechovost stanice Radiožurnál. Naskytuje se zde ideální prostor pro využití reklamních časů a sponzoringu.

Od konce ledna bude ve vysílání Dvojky Českého rozhlasu probíhat speciální pořad o civilizačních vymoženostech a trvale udržitelném růstu. S odborníky se bude hovořit o situaci v minulosti, současnosti i možnostech, které můžou nastat.  Jednotlivé díly oživí polozapomenuté postupy, které byly samozřejmé pro naše předky a bude se hovořit o nečekaných a netradičních situacích, které mohou v našich životech nastat.  

V září 2014 oslaví oblíbený zpravodaj pro motoristy Zelená vlna své 40 výročí. Toto významné jubileum bude doprovázeno řadou zajímavých akcí a soutěží nejen ve vysílání, ale i na veřejnosti.

Využijte mimořádných akcí a pořadů a staňte se partnerem Českého rozhlasu.

Podrobnější informace o výše zmíněných akcích Vám rádi poskytneme na adrese obchod@rozhlas.cz.

Spustit audio
autor: Oddělení komunikace