Reklama

On Air

Uvádíte nový produkt na trh? Chcete informovat o přednostech vašeho produktu? Potřebujete oslovit nové zákazníky? Využijte reklamní časy ve vysílání Českého rozhlasu.

Čtěte takéPoptávkový formulář pro obchodní spolupráci

Český rozhlas vám umožní přesně zacílit na skupinu posluchačů, která vás zajímá. Díky omezení času pro vysílání reklamy máte jistotu, že spot nezanikne mezi dalšími reklamními sděleními. V případě zájmu lze využít celý reklamní čas jen pro sebe a přesně si naplánovat, kdy budou spoty odvysílány. Kromě toho jsme schopni natočit reklamu podle požadavků v profesionálně vybavených studiích. 

Výhody reklamní kampaně na stanicích Českého rozhlasu

  1. Exkluzivita, jedinečnost, zapamatovatelnost – díky omezení reklamního času na celoplošných (3 minuty denně) i regionálních (5 minut denně) stanicích není vytvářen tlak na vysoké rotace sdělení v rámci dne. V případě Radiožurnálu dokonce klient může využít kompletně celý reklamní čas pouze pro sebe. Má tak jistotu, že se ve vysílání neobjeví reklama jiného subjektu. Reklamní spoty na stanicích Českého rozhlasu tak přináší jedinečnou výhodu, protože se stanou vysoce zapamatovatelné a nezapadnou v dlouhé změti reklamních sdělení. 

  2. Vysoká segmentace – reklama na Českém rozhlase nabízí možnost zasažení konkrétní cílové skupiny, protože široké portfolio rozhlasových stanic Českého rozhlasu s nabídkou rozmanité škály programů umožňuje značnou selektivitu všech segmentů trhu.

  3. Vysoký dopad – posluchači Českého rozhlasu se vyznačují tím, že neposlouchají rádio jako kulisové „médium v pozadí“, ale naopak se na přijímaný obsah soustředí, protože jim přináší potřebné a kvalitní informace.

  4. Plánování na minuty – Český rozhlas nabízí plánování reklamy na minuty. Klient si sám může zvolit čas, kdy mají být spoty odvysílány.

Nabídka reklamy ve vysílání stanic Českého rozhlasu

Čtěte takéCeníky reklamy a sponzoringu na stanicích Českého rozhlasu

V Českém rozhlase lze umístit reklamní sdělení na čtyřech celoplošných, čtyřech speciálních a čtrnácti regionálních stanicích. Profilace jednotlivých stanic či možnost oslovení klientů v daném regionu umožňuje přesně cílit na danou skupinu obyvatel. Omezení reklamního času na 3 minuty pro celoplošné a 5 minut pro regionální stanice během dne zajišťuje exkluzivitu a pozornost posluchačů nezahlcených dlouhými reklamními bloky.

Podrobnější informace k reklamě na jednotlivých stanicích či cenové nabídky pro vaše kampaně vám rádi připravíme.