Zodpovědnost

Studio 68, 13hodinové živé vysílání za účasti publika ze studia S1 v budově Českého rozhlasu

Transparentnost Českého rozhlasu směrem k publiku je vysoká. Český rozhlas rovněž zaměstnává ombudsmana, jenž slouží jako styčný bod mezi Českým rozhlasem a posluchači a který odpovídá na otázky, komentáře a stížnosti z řad posluchačů.

Český rozhlas v uplynulých letech podstoupil několik analýz a hodnocení provedených nezávislými odborníky, často zvolenými pomocí výběrového řízení.

Čtěte takéProjekt Příběh rozhlasu odhaluje 95letou historii Českého rozhlasu v interaktivním webovém rozhraní

Výsledná zjištění těchto analýz lze nalézt na oficiálních stránkách Českého rozhlasu v sekci Tiskové zprávy.

V analýze Peer-to-Peer je pozitivně hodnoceno, že podobným způsobem podává podněty na vypracování rozborů také Rada Českého rozhlasu a že na výsledky těchto hodnocení reaguje vedení Českého rozhlasu pružně.

Čtěte takéVeškeré informace o hospodaření Českého rozhlasu

Významným pojítkem mezi Českým rozhlasem a jeho publikem je ombudsman PhDr. Milan Pokorný, Ph.D., který významně přispívá k image Českého rozhlasu jako otevřené, vstřícné a nezávislé veřejnoprávní mediální organizace.

Mým snem je, abychom vyzařovali důvěru. Musíme být k lidem blíž. Musíme jim to dokázat, ne jim o tom jenom vyprávět. Oni sami musí vidět a pocítit, jak naplňujeme poslání média veřejné služby. Neschováváme se.
Ondřej Suchan, šéfredaktor Českého rozhlasu Radiožurnál

Čtěte takéČeský rozhlas zdigitalizoval dosud neznámé záznamy soudních procesů

Jaká jsou doporučení k vnitřním regulacím, ochraně majetku nebo k transparentnosti najdete v kompletní hodnotící zprávě Český rozhlas a veřejná služba.