Rozmanitost

Event Radia Wave s názvem Digitální detox

Rozmanitost se týká obsahu produkovaného Českým rozhlasem na všech úrovních: žánry, formáty, témata, typy médií (audio, video, text) atd. Výzvou u tvorby programu je nalézt ten správný mix, jenž osloví cílové publikum. Rozmanitost z hlediska obsahu začíná tím, že pochopíme a vezmeme v úvahu rozmanitost společnosti – jinými slovy jednotlivé segmenty publika (jejich věk, pohlaví a zázemí, ale také jejich životní styl či návyky).

„Některé z platforem Českého rozhlasu jsou v tomto ohledu vyspělejší a vyvinuly skutečnou interakci se svým publikem,

Čtěte takéVyberte si podle svého z nabídky témat všech stanic Českého rozhlasu

čímž mohou lépe reagovat na jeho potřeby tak, že mají posluchači skutečně pocit, že tento pořad byl stvořený přesně pro mě,“ říká zpráva Český rozhlas a veřejná služba.

Čtěte takéOdebírejte podcasty Českého rozhlasu přímo do vaší čtečky v mobilu

Jako příklad dobré praxe pro interakci s publikem zmiňuje zpráva Radio Wave, jehož silnou stránkou je také multimediální obsah a on-demand nabídka.

Středobodem zájmu Českého rozhlasu je nezávislost, objektivita a rozmanitost programu. Cílem není pouze oslovovat střední proud, ale rovněž posluchače z menšinových skupin.
René Zavoral, generální ředitel Českého rozhlasu

Čtěte takéČeský rozhlas vyhlašuje autorskou soutěž

Z rozmanitosti vyplývá i kreativita – čím větší je rozmanitost týmů uvnitř Českého rozhlasu, tím širší mají záběr, což jim umožňuje zkoumat nové myšlenky a rozšiřovat obzory.