Staniční / regionální mediální partnerství
Formou staničního a regionálního mediálního partnerství jsou podporovány kulturní projekty ve veřejném zájmu, charitativní a vzdělávací akce a další kampaně, které svým zaměřením a lokálním dosahem odpovídají formátu stanice.
Jak požádat o mediální partnerství?
Žádost o staniční/regionální mediální partnerství je třeba podat minimálně 2 měsíce před začátkem akce, resp. zahájením mediální kampaně, a to prostřednictvím on-line formuláře, ve kterém žadatelé zvolí stanici nebo region, kam žádost směřuje. Tímto způsobem lze oslovit maximálně 3 stanice Českého rozhlasu.
V případě veřejné sbírky doloží žadatelé na vyžádání také oficiální povolení sbírky; přehled projektů, které budou podpořeny ze sbírky a vyúčtování sbírky za poslední ročník.
Jak probíhá výběr projektů
Došlé žádosti pravidelně hodnotí a schvaluje vedení stanice.
Na žádost odpovídá pracovník dané stanice zpravidla do měsíce po podání žádosti. Termín podání žádosti je posuzován dle data doručení kompletně vyplněného formuláře.
Kontakt
Doporučujeme, aby žadatelé před odesláním žádosti jakékoliv dotazy či nejasnosti konzultovali telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu.
Andrea Filičková
manažerka mediálních partnerství
tel. 221 551 315
email: andrea.filickova@rozhlas.cz