Co dělám v rozhlase:
Jsem součástí Kreativního HUBu, kompaktního oddělení zaměřeného na inovaci. Z pozice kreativního producenta chci v ČRo vytvářet prostor pro progresivní myšlenky a tvorbu projektů, které překračují zavedené způsoby uchopení audio obsahu, i jejich neotřelou prezentaci.
Co jsem dělal před rozhlasem:
Vystudoval jsem obor Komunikace v médiích na Literární akademii. Několik let jsem se věnoval rešerším a digitalizaci tvorby amatérských dokumentárních filmařů z doby socialismu a produkci knižních a DVD titulů pro komerční nakladatelství.
Největší část své profesní kariéry jsem strávil v České televizi na pozicích multimediálního redaktora v TPS Michala Reitlera a následně na pozici internetového dramaturga v Oddělení vývoje pořadů a programových formátů. V ČT jsem měl na starosti dramaturgii a produkci online obsahu i strategii social media kampaní prioritních projektů (např. Most, Trpaslík, Metanol, Dukla 61, Případy 1. oddělení, Svět pod hlavou, Marie Terezie aj.).
Oblíbený multimediální projekt nebo rozhlasový pořad (nebo podcast – zkrátka co čtu / poslouchám):
Dlouhodobě se snažím udržet si přehled v aktuálních trendech, takže momentálně trávím nejvíce času u podcastů. Už několik let jsem věrným posluchačem sportovně-komediálního podcastu Arseblog, který pokrývá dění kolem fotbalového týmu Arsenal FC. Podobně vřelý vztah mám k sérii Heavyweight od Gimlet media - v podstatě nevyčerpatelnému formátu s mistrovským vypravěčem Jonathanem Goldsteinem, který se s běžnými lidmi vrací k nevyřešeným situacím z jejich minulosti. V posledním roce mě ale nejvíce zaujal podcast 1619 od New York Times, který neskutečně poutavým a komplexním způsobem řeší historii otroctví v USA. Z domácí produkce jsem byl podobně unešen z minisérie Institutu úzkosti a Jana Bělíčka V chapadlech murmuru o současné literatuře s ambicí řešit zmatenost, úzkost a polarizaci dnešního světa.
Ve svém mimopracovním čase jsem nejvíce fascinován mezioborovým propojování současného hudebního digitálního undergroundu s vizuálním uměním. Nejvýraznějším příkladem jsou pro mě aktivity hudebního vydavatelství Quantum Natives - online HUBu pro vše divné, futuristické a neuchopitelné.
Co mě baví:
Upřímnost, sever Polska, amatérská ornitologie, Světlana Alexijevičová, Orange Milk Records, extrémní zvukové zážitky a práce na mém hudebním vydavatelství a pořadatelském kolektivu Genot Centre, kde s kolegou a kamarádem Wimem Dehaenem vytváříme prostor pro hudebníky a vizuální umělce, kteří stále věří na budoucnost.