Český rozhlas Dvojka představil nové pořady a moderátory stanice. Novinky ve vysílání podpoří rozsáhlá kampaň
Stanice Český rozhlas Dvojka představila na Reprezentačním plese v Národním domě na Vinohradech nové moderátorské osobnosti a pořady, které jsou do vysílání této celoplošné stanice postupně nasazovány od začátku letošního roku. Úpravu programového schématu podpoří od 1. dubna rozsáhlá komunikační kampaň, jejímiž tvářemi jsou Tereza Kostková, Halina Pawlowská, Jan Rosák, Dalibor Gondík a Jan Čenský.
Řadu nových pořadů a nové moderátory mohou posluchači slyšet z éteru celoplošné stanice Český rozhlas Dvojka po celý týden. Ranní vysílání patří od pondělí do pátku Daliboru Gondíkovi. Dopoledním blokem provází v pořadu Dva na Dvojce Šárka Volemanová a Jiří Holoubek. Uvádí příběhy ze života posluchačů i známých osobností kteří společně s odborníky hledají cestu, jak se vypořádat se životními peripetiemi.
Mezi nové posily stanice patří herečka a moderátorka Tereza Kostková s talk-show Blízká setkání, Halina Pawlowská s víkendovou polední hodinkou s názvem Pokračování za chvilku, Jan Čenský s pořadem My dva a čas nebo Václav Kopta a jeho Zlaté časy, ve kterých tento textař a hudebník seznamuje posluchače s písněmi, jež obstály v souboji s časem.
V nové roli rádiového diskžokeje se představí česko-slovenská legenda popmusic Miroslav Žbirka. Ten v pořadu Mám rád hovoří o nezapomenutelných setkáních s hvězdami světového hudebního nebe a vybírá písničky svých velkých vzorů a celoživotních hudebních lásek.
Kampaň, jež novinky na Dvojce provází, poukazuje na širokou nabídku osobností a pořadů, které je možné si na této plnoformátové stanici vybrat. Jejími tvářemi se stali Tereza Kostková, Halina Pawlowská, Jan Rosák, Dalibor Gondík a Jan Čenský. „Touto kampaní se chceme ještě více přiblížit posluchačům, upozornit na nové pořady a moderátory a také oslovit mladší cílovou skupinu posluchačů. V případě této stanice se jedná o posluchače ve věku 45 let a více,“ uvedl ředitel Komunikace, marketingu a obchodu Českého rozhlasu Jiří Hošna.
Kampaň bude od dubna do června komunikována v online prostředí, televizi, outdooru, tiskovinách i kinech. Kreativu vytvořil Český rozhlas společně s agenturou Proximity Prague. Spoty byly natočeny v režii Jakuba Sommera a produkci Bistro Films. Za kamerou stál Antoan Popelanov.