Jan Misák

UX specialista

Stará se o to, aby se vám náš web a aplikace dobře používaly.

Motto: Všechny filtry vypnuté.

Co dělám v rozhlase: Interakčního designera – tvůrce uživatelského rozhraní a zároveň výzkumníka. Snažím se, aby veškeré novomediální produkty Českého rozhlasu (webové stránky, mobilní aplikace a další speciální projekty) byly pro uživatele maximálně funkční a intuitivní. K tomu využívám různé analýzy, výzkumy a další data získaná od vás – posluchačů rozhlasu a návštěvníků webu.

Proč to dělám v rozhlase: Nová média. Líbí se mi ten futuristický nádech. Je tu prostor pro uplatnění zajímavých vizí, využití nových technologií a neustálé inovace. Zní to jako nějaký hypermoderní technologický startup, jenže je to veřejnoprávní médium se skoro stoletou historií. A to je sexy.

Co jsem dělal před rozhlasem: Začal jsem v kuchyni McDonald ‘s v šestnácti letech během střední školy, skončil v rozhlase v pětadvaceti během vysoké. Mezitím jsem prošel univerzitními novinami, kariérním portálem, studijním vzdělávacím portálem a digitální marketingovou agenturou. Redaktor - PR - Marketing - Digitální produkt - Digitální marketing - User Experience

Co mě baví: Studia nových médií (StuNoMe) na FF UK, lyže a snowboard, chataření, chytání ryb na pytlačku, čínská a indická jídla (vaření i konzumování), příroda, filmy a seriály, počítačové hry, nové technologie.