Strategie 27: Myslíme digitálně

6. prosinec 2022

V současnosti jsme v českém i zahraničním prostředí svědky zájmu lidí o tzv. on demand poslech, díky němuž nejsou vázáni na pevně daný čas vysílání ani na program jedné oblíbené stanice a mohou poslouchat také v režimu offline.

Způsob on demand je efektivní nejen pro lidi, kteří nemají zájem o lineární vysílání a chtějí si vybírat konkrétní pořady podle svých časových možností, ale je velmi vhodný pro formáty či tituly, které vyžadují soustředěnější vnímání či interaktivitu posluchačů nebo oslovují publikum, jež preferuje poslech digitálního on demand obsahu – podcastů. Vytváření a nabízení on demand obsahu vnímá Český rozhlas jako růstový segment a pokládá jeho rozvoj za zásadní pro oslovení zejména mladšího a nového publika, ale rovněž pro udržení stávajících a starších posluchačů, u nichž se díky zvyšující se digitální a technologické gramotnosti očekává využívání on demand obsahu v rostoucí míře.

Publikaci si stáhnete ZDE.

Spustit audio