Na Vltavě pracuje jako editorka pořadu Vizitka. Před Vltavou působila v týmu dramaturgů Tvůrčí skupiny Dokument a Publicistika, kde se zaměřovala na rozhlasové portréty. Podílela se taky na mimořádných podcastových sériích spojených s rozhlasovou historií RozhlaSTO a Rozehra – sport v rozhlasovém podání. Se sportovními redaktory spolupracovala na dokumentární sérii audio portrétů našich sportovců Olympijský rok. Téměř tři roky pracovala jako vědecký redaktor ČRo a zajímaly ji především společenskovědní oblasti a také problematika závislostí. Za zásadní považuje i čtyři roky strávené v rozhlasovém zpravodajství.
Všechny články
-
Mám rád diváky, kteří odcházejí. Vyjadřují svůj názor, říká herec Mark Kristian Hochman
Za postavu Vojcka v inscenaci Michala Háby Vojcek – jednorozměrný člověk získal cenu Divadelních novin za mužský herecký výkon bez ohledu na žánr.
-
Akvarel je pro mě ponorem do přítomnosti, říká malířka Klára Stodolová
Touto technikou maluje venku. Voda podle ní přenáší jemné vlivy prostředí, třeba jehličí, když zachycuje borovice. Pět let dávala dohromady knihu Akvarel VY-HRA-ZEN.
-
Mysleli jsme, že jsme na parazitním festivalu. Byl to ale skutečný Oscar, říkají režiséři Krajana
Film Viktora Horáka a Pavla Sýkory se dostal i na shortlist „velkých“ Oscarů. Absolventský snímek je dobovka o dvou mužích, kteří stojí na opačných stranách barikády.
-
Hermafroditismus zajímá lidstvo od pradávna, říkají režiséři Petr Kazda a Tomáš Weinreb
Mají rádi postavy, které jsou osamocené. Nikdo mě nemá rád se mělo jmenovat drama o Olze Hepnarové. Hrdinka jejich nového filmu nachází člověka, který ji má rád.
-
U Jenůfy jsem se setkala s nebývalou nenávistí i s velkou podporou, říká režisérka Loulová
Je výraznou uměleckou šéfkou opery Moravského divadla, kde ale se sezonou končí. Naposledy rozvířilo debatu její zpracování Janáčkovy Její pastorkyně – Jenůfy.
-
Když odkouzlíme přírodu, o mnoho přijdeme, říká básník a nakladatel Matěj Senft
V debutu V dálce křičelo město jde hrdina po mystické cestě s kulisami běžného světa. A vliv v něm má příroda. „Potřebujeme zažívat, že je tu něco, co nás přesahuje,“ říká.
-
Je dobré, když má herec názor, říká Matyáš Řezníček
Po sedmi letech v angažmá Národního divadla se rozhodl odejít na volnou nohu. Vůbec první rozhlasovou roli dostal v psychothrilleru Mizení.
-
Buďme drzí a používejme AI tak, jak by se nemělo, říká filozofka nových médií Dita Malečková
Je podle ní dobré mít přátelský vztah s technologiemi, ale je taky dobré je chránit. „AI skrze mé texty vyhmátla styl, kterým píšu, pochopila vzorec v mém myšlení,“ říká.
-
Díky tanci jsem pubertu přečkala bez velkých výkyvů, říká choreografka Věra Ondrašíková
V nejnovější inscenaci Clouds pracuje s dětmi a dospívajícími, s nimiž pátrá po způsobech vyjadřování pocitů. „Potřebu mít hlubší přátelství mají děti i dnes,” říká.
-
Veřejný prostor se začal zaplňovat podivuhodnými výtvory amatérských umělců, říká Čestmír Suška
Sochař a organizátor výstav vypráví, jak podstatný je pro něj vnitřní prostor sochy a jak má rád, když je umění pravdivé.
Stránky
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- následující ›
- poslední »