Na Vltavě pracuje jako editorka pořadu Vizitka. Před Vltavou působila v týmu dramaturgů Tvůrčí skupiny Dokument a Publicistika, kde se zaměřovala na rozhlasové portréty. Podílela se taky na mimořádných podcastových sériích spojených s rozhlasovou historií RozhlaSTO a Rozehra – sport v rozhlasovém podání. Se sportovními redaktory spolupracovala na dokumentární sérii audio portrétů našich sportovců Olympijský rok. Téměř tři roky pracovala jako vědecký redaktor ČRo a zajímaly ji především společenskovědní oblasti a také problematika závislostí. Za zásadní považuje i čtyři roky strávené v rozhlasovém zpravodajství.
Všechny články
-
Zrychlený poslech rozhlasových her bych nedoporučoval, říká šéfrežisér Českého rozhlasu Aleš Vrzák
Rozhlasová inscenace je koření, které má veřejnoprávní médium lidem přinášet. „Uši jsou pro mě základní pracovní orgán,“ říká režisér rozhlasových dramatizací.
-
Otevřít zapomenutou termosku nebo batoh nemůžeme, říká šéfka Židovského muzea v Praze Pavla Niklová
Spravuje jednu z nejrozsáhlejších sbírek židovských předmětů. „Mrazí mě a cítím odpovědnost za věci, z nichž většina patřila lidem, kteří nepřežili holokaust.”
-
Bývala jsem ostýchavá, psaní mi umožňuje otevřít se světu, říká spisovatelka Alice Horáčková
Moderátor Michal Bureš se spisovatelkou Alicí Horáčkovou hovořil nejen o její nové knize Bendovi – příběh lásky a odvahy, která vyjde na jaře příštího roku.
-
Maluji už přes padesát let, ale můj styl je pořád stejný, říká výtvarnice Emma Srncová
Výtvarnice, kterou znají lidé u nás i ve světě, se zamýšlí nad svou životní cestou, která ji přivedla k divadlu i k malování.
-
Co nemůžu v životě mít, to si můžu nakreslit, říká výtvarnice Markéta Hlinovská
Výstava ke stému výročí úmrtí Franze Kafky v Českém centru v Paříži byla návratem k osudové lásce, kterou pro ni francouzská metropole představuje už přes třicet let.
-
Chci, aby herce moje kostýmy bavily, i když v nich mají ránu, říká výtvarnice Kateřina Štefková
Stala se výhradní kostýmní výtvarnicí inscenací režiséra Petr Lébla. S Karolínou Koubovou mluvila o rokokovém tvarosloví kostýmů pro představení Casanova.
-
Amazonští indiáni mi říkají Honza Nebojsa, vypráví malíř a milovník přírody Jan Dungel
Podstatné je pro něj vracet se na stejná místa a přiznává, že v Amazonii vyhledává těžce přístupná. Rád medituje nad přírodou. Ve Venezuele zjistil, že je hledačem krásy.
-
Imerzivní divadlo je velmi svobodné, to je jeho výhoda, říká režisér Jakub Čermák
Alternativní divadlo Depresivní děti touží po penězích, které založil a jehož byl po dvacet let frontmanem, končí. A to společně s jeho odchodem do Jihočeského divadla.
-
Cenzura bývala nepředstavitelná. I zpráva o počasí musela mít razítko, vzpomíná Ondřej Neff
Je pamětníkem Redakce mezinárodního života v 60. letech. „Cenzura se chytala prvoplánových hloupostí a lidé z redakce ji odborností dokázali tlačit do pozadí,“ říká.
-
Buďme drzí a používejme AI tak, jak by se nemělo, říká filozofka nových médií Dita Malečková
Je podle ní dobré mít přátelský vztah s technologiemi, ale je taky dobré je chránit. „AI skrze mé texty vyhmátla styl, kterým píšu, pochopila vzorec v mém myšlení,“ říká.
Stránky
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- následující ›
- poslední »